"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۷

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ

که از توست جان و دلم پر ز مهر

چه پرهیزی از من تو ای خوبْ چهر

که جز تو نخواهم کسی را ز بن

چُنینت همی راند باید سخن


فردوسی              

دیدگاه  (۷)

  • کمند سلیمانی
  • خیلیم عالی!
    به به!
    ماشالا به فردوسی!
    الآن یه لحظه دلم خواس بگم که این "سخن" باید سخُن خونده بشه! :دی!
    عکس نذاشتی!:(
    پاسخ:
    هم این که یادم رفت! :|
    هم این که پیدا کردن عکسی که بتونه با این اشعار هماهنگ باشه و حس تقریبا یکسانی رو القا که خیلی سخته بعد الانم که وسط امتحاناست و اینا حتما سعی میکنم عکس هم بذارم چون پیشنهاد خیلی خوبی بود :)
  • آیدین همتی
  • گفتی عکس! اینو ببنین [عکس] کار خودمه!
    پاسخ:
    !!!
    میتونی عکس خود فردوسیو بذاری

    پاسخ:
    دیگه خیلی روح حماسی به خودش میگیره!
    +کاش آدرست وبتونو میذاشتین
  • کمند سلیمانی
  • Vaqean !!!! 
    Ax aslan b matn nmiad :))
  • سپیده پارسا
  • وای آیدین اون عکس فوق العاده بود!!!!!!!!!گربه!!!!!!!!!!!

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی