"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۸

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
این* حل معما نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من


خیام             


* درکتابی "این" بود اما در سایت‌های مختلف "وین". اگر شما هم در کتابی "وین" را مشاهده کردید بگویید تا اصلاحش کنم. 

دیدگاه  (۸)

این وبلاگ خیلی در جا انداختن فرهنگ شعر خوانی موثره ها!
دیدم که میگما!!
مثلا من از دیروز تا حالا به جای زبان خوندن دارم خودمو با شعر خفه میکنم!
البته قبلن هم وضع همین بود اما الان داره خودشو بیشتر نشوون میده!

باز من خاطره نویسی کردم :|

شعر نو هم بذاااااار!
لدفا!
پاسخ:
جدی؟ خداروشکر!
فقط امیدوارم تاثیر منفی نداشته باشه و به امتحانات ضرر نرسونه!
حتما اونم میذارم
×آدرس وبتو بذار!
ما هردوشو قبول داریم!:دی
  • آیدین همتی
  • این حل معما *
    تو کتاب رباعیات خیام دیدم!
    پاسخ:
    منم این حرف معما دیدم ! ولی مال من غلط املایی زیاد داره پس حتما اینی که دیدی معتبر تره!
  • آیدین همتی
  • من حل دیدم!!! تا اون حد!!! و بیشتر هم همین "این حل معما ..." رو شنیدم.
    پاسخ:
    چیزی که فرستاده بودی وین حرف بود تو بعضی سایتا وین حرف تو کتاب من این حرف تو کتاب  شما این حل.درمورد بیت دومش هم همین مشکل وجود داره (برافتد) . حالا فرض کن نسخه های غلطش انقدر دست به دست شده که الان نمیشه تشخیص داد کدوم درسته!
  • کمند سلیمانی
  • خیام عجب هنری داشته!توی همه ی زمینه ها فعالیت داشته این بشر!ما چه شعرایی داشتیم ...!!
    پاسخ:
    :))
  • آیدین همتی
  • @کمند: بعله! من الان دقیقاً دارم مثلث خیام-پاسکال رو می‌خونم!
    پاسخ:
    به قول یه بزرگی "ریاضی دان" بوده...
  • کمند سلیمانی
  • @Aidin 
    Migama ziadi riazu khundi bala mala saret nayad :))
  • سپیده پارسا
  • ما امسال مثلث خیام پاسکال خوندیم!

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی