"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۱۲

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

بس که نادیدنی از مردم عالم دیدم
روشنم گشت که آسایش نابینا چیست


کلیم کاشانی              


تایپوگرافی از آیدین
* دقت داشته باشید که موضوع اشعاری که ارسال می‌کنید عاشقانه باشه...

دیدگاه  (۸)

  • علیرضا همتی فارسانی
  • بی وفائی ها عذابم کرده است 
    اندک اندک گریه آبم کرده است 
    دست احساسم پر از ناباوری است 
    مرگ هم دیگر جوابم کرده است 
  • آیدین همتی
  • ممنون بابت لینک!‌ نیاز نبود! خودمونیم دیگه!
  • سپیده پارسا
  • عــــــــــــکـــــــــس!!!!!!^-^
    البته آیدین درست نمی کرد بهتر بود!:|
    من نمیدونستم میتونیم ارسال کنیم!چشم حتما!
  • آیدین همتی
  • @سپیده: چراااا!؟؟؟؟ خدا عکس و متن به هم نمی‌خورن؟! نادیدنی رو داشتی!؟
  • سپیده پارسا
  • آره دیدم خب مگه چیکارش کردی!:/
    من نگفتم عکس و متن به هم نمی خورن!گفتم آیدین درست نمیکرد بهتر بود!!!
  • سپیده پارسا
  • تو کمان کشیده و در کمین که زنی به تیرم و من غمین
    همه ی غمم بود از همین که خدانکرده خطا نکنی
    +
    باید امشب بروم
    باید امشب چمدانی را
    که به اندازه ی پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم
    و به سمتی بروم
    که درختان حماسی پیداست
    رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند
    #سهراب
    پاسخ:
    سپاس حتما ارسال میکنمشون
    +کاش تو بخش ارسال شعر برام ارسال کنی 
  • سپیده پارسا
  • شعر اول از هاتف اصفهانی بود.یادم رفت
    جمله اش هم نازه!میدوستم!
    اما شعرش یه چیز دیگه اس!

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی