"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۱۳

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۳ ب.ظ

چنان که از قفس هم دو یا کریم به هم

از آن دو پنجره ما خیره می‌شدیم به هم 

 

به هم شبیه، به هم مبتلا، به هم محتاج

چنان دو نیمه‌ی سیبی که هر دو نیم به هم 

 

من و توئیم دو پژمرده گل میان کتاب

من و توئیم دو دلبسته از قدیم به هم

 

شبیه یکدیگریم و چقدر دلگیر است

شبیه بودن گل‌های بی‌شمیم به هم

 

من و تو رود شدیم و جدا شدیم از هم

من و تو کوه شدیم و نمی‌رسیم به هم

 

بیا شویم چو خاکستری رها در باد

من و تو را برساند مگر نسیم به هم

فاضل نظری            

دیدگاه  (۷)

  • کمند سلیمانی
  • Yade ahange bia duri konim az hame baran oftadam !!!
    ziba mesle hamishe!
    +baraye baqie post ha nazari nadashtm be joz in ke ziba bhdand!
  • سپیده پارسا
  • عالی!
    پرنیان نکنه اون اسم بالای وبتم این آیدین درست کرده؟!
    پاسخ:
    آیدین درست کرده
  • کمند سلیمانی
  • دقیقا آیدین درس کرده :| "گویا" !
    چرا آهنگ نداره شعرش؟!
    یا من نمیتونم با آهنگ بخونم!؟ :|
    پاسخ:
    داره شاید به این دلیله که من فقط دو بیت آخر رو نوشتم. برای حل این مشکل از این به بعد شعرکامل رو میذارم.
  • آیدین همتی
  • صبا راست می‌گه! وزنش یه طوریه!!
    پاسخ:
    از بابت درستیش که درسته.
    وبلاگ جدید مبارک! :|
  • علیرضا همتی فارسانی
  • خیلی خوشم  اومد از این شعر

    آسمانی باشی

  • آیدین همتی
  • وبلاگ جدید!!؟
    اوه! اشتب نوشتم! چه فاجعه‌ای!

    وزنو خودت پیدا کردی؟
    پاسخ:
    بله
    مشکل حل شد؟

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی