"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۱۵

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

این همه راه که آمدم
کمتر بود
از این یک قدم
که به تو مانده است...
من مسافت را 
با تپش قلبم محاسبه می کنم...


علیرضا روشن             
  • پرنیان

دیدگاه  (۱۰)

وااااااااای!
شعر نو! 3> :*
واقعا به محاسبات پیشرفته ای نیاز داره!
ممنون ;)
پاسخ:
;)
  • کمند سلیمانی
  • Kheiki ghashang bud!amma moeasefane bande masafato aslan hesab nmikonm :| asan masafato bayad ba ki hesab konm akhe!asan masafati nist! :|| asan kdum gurie in nimeye gomshodeye man!asan mn nimeye gomshode daran aya? :||
  • علیرضا همتی فارسانی
  • سلام

    خیلی خوب و شاعرانه

    گاهی اوقات یک قدم به  اندازه ی یک دنیا مسافته

    تندرست و شاد

    پاسخ:
    درود
    درسته...
    سپاس قلم شما هم مانا
    سلام!! :)
    ینی آیا اگه من الآن به خاطر وبلاگ "نو" بهت تبریک بگم لهم میکنی؟! :دی
    +شعراتو دوس دارم! :)
    پاسخ:
    به درود
    اگه من بگم وبلاگت هنوز واسم لود نمیشه با چی لهم میکنی دقیقا؟ :(
    + سپاس :)
    نه به خاطر اون لهت نمیکنم!
    ولی بهت اطمینان میدم که اگه یه بار دیگه در مورد مشکلات وبلاگم با من حرف بزنی لهت میکنم!!
    من بهت سر نمیزم که بهم سر بزنی! من بهت سر میزنم فقط که بهت سر بزنم!!!
    پاسخ:
    آخه منم سر نمیزنم چون سر میزنی!
    مشکل از منه آخه من این مشکلو با خیلی از وبلاگا دارم :|
    ولی سپاس ;)
  • کمند سلیمانی
  • من بهت سر نمیزنم که بهم سر بزنی!من بهت سر میزنم فقط که بهت سر بزنم!!!
    جمله ی زیبایی بود کیانا جان :) :دی
    علیرضا همتی ؟ فامیل آیدین نیس که؟! :اُ اخ اخ اخ! :|||||
    پاسخ:
    به نظر نمیاد!
    کمند :دی
    اون "فقط"ـو بعدا اضافه کردم به جمله! اشتباه شده! شما وردارینش، بذارین بعد از "که"!
    ولی در کل بار فلسفی زیادی داره! میدونم! :دی
    سخت نگیر! ;)

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی