"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

بعد از این

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ

فکر می کردی که من هم بیقرارم بعد از این

وقتِ دلتنگی دقیقه می شمارم بعد از این

رسم تو ای عشق در آشفتنم دیدی چه شد؟

دل شده آتشفشان و اشکبارم بعد از این

واژه در واژه بجوشد از هجای عشق تو

می نوشتم بهترینِ شاهکارم بعد از این

خسته ام از زندگی ای کاش می شد،لااقل

دوست دارم را چو گویی ، غم ندارم بعد از این

آرزوها داشتم با تو ، ولی گفتی برو

خویش را آماده کردم، رهسپارم بعد از این

خوب یا بد ،هی  نجیبانه صبوری می کنم

ساده می گویم ،تویی ایل و تبارم بعد از این

بس که از بی مهری دنیا به تنگ آمد دلم

من به قرآن ،بیقرارِ بیقرارم بعد از این



علیرضا همتی فارسانی

  • پرنیان

دیدگاه  (۲)

این اولین شعری بود که ار آقای همتی فارسانی خوندم
زیبا بود 
ممنون بابت اشنا کردنم با ایشون
  • علیرضا همتی فارسانی
  • سلام

    ممنونم از زحمتی که کشیدی

    همیشه پایدار و برقرار باشی

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی