"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۱

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ

کاش آن آینه ‌ای بودم من

که به هر صبح تو را می‌دیدم



حمید مصدق                      

  • پرنیان

دیدگاه  (۳)

بسیار زیبا
احسنت بر شما
به شعر عاشقانه خیلی علاقه مندی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کلا ادبیات :)
+ بخش سرآغاز منوی بالای وبلاگ رو حذف کن.
+ اولین ستون سمت چپ (توضیحات) یکم بیشتر بنویس. اگه ستون پر شه از لحاظ حروف‌چینی بهتره. چون به مرور بقیه‌ی ستون‌ها پر می‌شن.
+ عنوان وبلاگ خیلی طولانی نیست؟ به نظرم تا دیر نشده و گوگل پیدات نکرده یه اسم کوتاه و قشنگ بذار. این قشنگه ولی خیلی به ضررت تموم میشه.

پیشنهاد اسم:
نظم
ساده و قشنگه. با آدرستم هماهنگه.
پاسخ:
از وقتی درستش کردم تا الان صد بار عنوان وبلاگ و توضیحاتشو تغییر دادم :| چیزی به ذهنم نرسید دیگه!
و این که از راهنماییت ممنون ولی من وقتی به یه چیزی گیر می‌دم، گیر می‌دم (پاسخم منطقی بود نه؟!) پیدا نکردم چیزی که کوتاه باشه و هدفمو از درست کردن این وبلاگ نشون بده... ولی بازم روش فکر می‌کنم
سپاس بسی :)
+بذار باشه
دوست داشتم!(شعرو!):)
همین!!

پاسخ:
:)

دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی