"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۱۰

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ق.ظ

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش

اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام


حافظ            

  • پرنیان

فال

حافظ

دیدگاه  (۷)

  • آیدین همتی
  • حافظ اینجا قدرتشو به رخ می‌کشه! این شعر یه جور کل‌کل با بقیه‌ی شعراست! ینی واقعاً فوق العادست!
    پاسخ:
    آره خیلی دلنشینه
    آورین حافظ

  • کمند سلیمانی
  •  از نظر من حافظ اینجا داره کلی آرزو می کنه!مثل شعرای سالِ نو می مونه!جانم حافظ!
  • آیدین همتی
  • چی شد پاسختو عوض کردی؟
    پاسخ:
    مربوط به یه دیدگاه دیگه بود اون پاسخ اشتباه اونجا تایپ کرده بودم
  • سپیده پارسا
  • !!!
    داشتم تو شعر یه فعل پیدا می کردم!!!!
    نگو که این شعر ، عشقولانه بود الآن!!؟ o-O
    پاسخ:
    میشد ازش احساسات رو برداشت کرد به کل!
  • آیدین همتی
  • @سپیده: فعل‌ها همه باشد محذوف هستند.

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی