"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۱۸

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

همه هستی من آیه تاریکیست
که ترا در خود تکرار کنان
به سحرگاه شکفتن ها و رستن های ابدی خواهد برد
من در این
آیه ترا آه کشیدم آه
من در این آیه ترا
به درخت و آب و آتش پیوند زدم

فروغ فرخزاد          


از سپیده پارسا

  • پرنیان

دیدگاه  (۷)

  • مرتضی آزاد
  • سلام. بهره بردیم. سایت مفاتیح.
  • کمند سلیمانی
  • Ax az sepide ya she're ersali az sepide?
    پاسخ:
    هر دو!
  • سپیده پارسا
  • ا..گذاشتیش؟:دی
    چقدر قشنگه یعنی کار کی میتونه باشه؟:دی

    پاسخ:
    کار سپیده :دی
  • آیدین همتی
  • خیلی خوب بود. ایول!!
  • علیرضا همتی فارسانی
  • سلام

    خیلی خوب بود

    ممنون

    پاسخ:
    درود سپاس
    آفرین فروغ
    آفرین پرنیان
    آفرین سپیده
    پاسخ:
    سپاس از شما
    به به!!!
    پس سپیده بود که اینکاره بود(باید آیدین رو اخراج کنم)!!!!

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی