"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۲۱

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

می‌روم بی‌دل و بی یار و یقیـن می‌دانم

که من بی‌دل بی یار نه مرد سفرم

سعدی           
 
تایپوگرافی از آیدین


  • پرنیان

دیدگاه  (۷)

  • آیدین همتی
  • من با «و» مصرع دوم مشکل دارم. مطمئن نیستم. درسته!؟
    پاسخ:
    نه اشتباهه
    خوب بود ممنون
    بسیار زیبا
    البته فکر میکنم درست مصرع دوم این باشه 
    که من بی دل و بی یار نه اهل سفرم
    پاسخ:
    درسته ممنون 
    با تایپوگرافی پستا خیلی تو دل برو تر میشن! :)
    شعر سعدی هم باشه که دیگه چه شود!
    پاسخ:
    دست آیدین درد نکنه!
    کیانا جان
    ایول،استفاده از کلمات غربی(اومدم یه چیز گفته باشم)!!!!
    آیدین جان
    ترویج کلمات غربی(یعنی الان زحماتتو ندیدم اینو متوجه شدم)!!!!!
    پرنیان جان
    بر شما و سعدی درود فراوان
    پاسخ:
    بر شما هم درود فراوان!
    علی: شما معادل فارسی براش پیدا کن من اونو بگم!
  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی