"دوستت دارم‌‌ها" سهم فراموشی نیستند

دوستت دارم‌ها سهم فراموشی نیستند

مروری بر اشعار عاشقانه ایران.
بیایید میراث ادبی‌مان را [از فراموش شدن] پاسبان باشیم. :)
دنیایی که در آن شعر نیست، حتماً چیزی کم دارد. (فاضل نظری)

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۲۱
    ۳۳
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    ۳۲
  • ۹۳/۰۳/۲۸
    ۳۱
  • ۹۳/۰۳/۲۵
    ۳۰
  • ۹۳/۰۳/۲۱
    ۲۹
  • ۹۳/۰۳/۱۸
    ۲۸
  • ۹۳/۰۳/۱۶
    ۲۷
  • ۹۳/۰۳/۱۴
    ۲۶
  • ۹۳/۰۳/۱۳
    ۲۵
  • ۹۳/۰۳/۱۲
    ۲۴

۴

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

هر روز دلم در غم تو زارتر است

وز من دل بیرحم تو بی‌زارتر است

بگذاشتیم غم تو نگذاشت مرا

حقا که غمت از تو وفادارتر است


مولوی                     

  • پرنیان

دیدگاه  (۹)

سلام.
با یک سوال به روزیم...
منتظر نظرات و راهنماییهای شما...
ممنون میشم اگه سر بزنید...

التماس دعا
یا علی مدد
ایول!! عالی بود.
وبلاگت خیلی خوبه.
عاشق پیوندهاتم اصن!
به به، قدم نو رسیده(بلاگ جدید مبارک).
چه رنگ ولعابی. به به.
آیدین چی شده؟؟؟
جا خوردی؟؟؟
  • کمند سلیمانی
  • عاشقِ مولویم اصن  دیگه :دی
    خوشمان آمد! و لینک شدید!
    پاسخ:
    همچنین!
    چقدر من قالبت رو دوست دارم!ولی نمیدونم وبت حس غم رو بهم منتقل میکنه!!!!!!
    پاسخ:
    فکر میکردم آرامش میده :د
    تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است
    ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است
    کلن اسم شعر عشقولانه میاد یاد این بیت میفتم ناخودآگاه!

    مولوی رو کم دوس دارم!
    عاااااشق حافظ جان شدیـــــــــد عوضش!ناجوووور اصن!
    وهمچنین سهراب عزیزدلمان!

    خاطره نوشتم برات :|

    به راستی وب جدید خجسته بارووووون :)
    امیدوارم این یکی به سرنوشت قبلی دچار نشه! :) ;) :| :(
    پاسخ:
    مرسی :)
    کجا بودی تو؟!
    منم امیدوارم!
    بچه‌ها بیاین از این وب حمایت کنیم و بکشیمش بالا! نظرتون چیه!؟ من به فکر یه جنبش وبلاگی باحالم!
    پاسخ:
    مرسی حمایت!
    درود.
    وبلاگت واقعا خوب هست و خب من هم واقعا خیلی دو بیتی و رباعی و شعر های کوتاه رو که مفهوم رو سریع و مختصر می رسونن دوست دارم  برای همین خیلی خوشم اومد.
    امیدوارم موفق باشی و درکارت استمرار داشته باشی.
    پاسخ:
    درود
    سپاس :)

    دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی